segueix-nos

26 de nov. 2014

Beneficis de la marxa nòrdica


Una de les coses que més m'agrada de la marxa nòrdica és la facilitat amb la que es pot practicar, però sobretot m'apassiona la idea que fent marxa nòrdica estic movent el cos en profunditat, mes que al gimnàs o fent bicicleta. 

Us faig una traducció amb el meu francès d'estar per casa d'aquest fantàstic pòster del Quebec localitzat a Pinterest.

Perquè fer marxa nòrdica:
+ cremes més de 650 calories
+ oxigenes el cervell
+ millores la respiració
+ reudeixes l'estrés
+ desenvolupes i reforces la teva capacitat cardio-vascular
+ exercites el 90% de la teva masa muscular
+ millores el to muscular
+ millores la postura

Ja veieu, tot son avantatges. A mes es pot practicar a totes les edats, perquè no provoca recàrregues musculars ni articulars. 

I un altre dada, pots fer marxa nòrdica a la ciutat, en un jardí, al camp... allà on et plantegis que pots anar caminant, pot anar encara en millors condicions si fas marxa nòrdica. És la forma més sana de caminar!

Ben aviat tornarem a organitzar tastets de marxa, és important aprendre una mica la tècnica i acostumar-se a fer servir els bastons. Als meus cursos normalment oferim bastons de lloguer a qui no en tingui.

El proper curs programat el farem aquest DIVENDRES 29, Si vols informar-te ves a l'enllaç del postAnimeu-vos a provar, segur que l'experiència us resultarà estimulant. Bastons amunt!